• Zwroty i reklamacje

B_zwroty.png

Zwrot towaru jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy

Zawsze masz prawo odstąpić od umowy (zakupu) w terminie nieprzekraczającym 14 dni bez podawania przyczyny – ot tak po prostu jest w internecie.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w następujący sposób:

Pisemne oświadczenie wysłane pocztą / kurierem na adres

HAU-MIAU ul. Jedności Narodowej 203, 50-303 Wrocław

lub przesłać nam formularz odstąpienia od umowy na adres e-mail : kontakt@hau-miau.com.pl

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że wyślesz do nas informację dotyczącą chęci odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

     W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy otrzymane od Ciebie płatności za zwracaną rzecz, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś/poinformowałaś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu przelewu bankowego na wskazany przez Ciebie rachunek. Koszt zwrotny dostawy towaru obciąża Kupującego, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Sprzedawcę świadczenia o właściwościach zamówionych przez Kupującego.

 
W przypadku, gdy zwrócony towar okaże się niekompletny, otwarty, uszkodzony lub noszący znamiona użytkowania wychodzącego poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo dochodzenia od Kupującego odszkodowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

 

Linia(5).png

 

B_reklamacje(1).png

Jeśli otrzymałeś towar, który:

  • niezgodny był z opisem na stronie sklepu, który wprowadził Cię w błąd
  • towar był uszkodzony lub wadliwy
  • towar dotarł do Ciebie inny niż był zamawiany …

Przysługuję Ci prawo do reklamacji. Możesz wymienić towar na nowy wolny od ewentualnych wad lub otrzymać zwrot pieniędzy.

Zależy nam na tym, abyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie więc postaramy się rozpatrzyć reklamację jak najszybciej. Otrzymasz odpowiedź na wskazany adres e-mailowy maksymalnie w przeciągu 14 dni od jej złożenia. W przypadku pozytywnej odpowiedzi, zwrócimy Ci pieniądze zarówno za towar jak i jego dostawę.

UWAGA! W przypadku otrzymania produktu niezgodnego z zamówieniem reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wyłącznie jeśli opakowanie producenta nie zostało otwarte/naruszone.

Dwa etapy składania reklamacji

  1. Poinformuj nas o tym wysyłając zawiadomienie o reklamacji na adres e-mail : kontakt@hau-miau.com.pl lub drogą pisemną na adres sklepu stacjonarnego HAU-MIAU ul. Jedności Narodowej 203, 50-303 Wrocław
  2. Dostarcz reklamowany towar do naszej siedziby wraz z następującymi dokumentami
    • kopią dowodu zakupu lub innego dokumentu potwierdzającego dokonanie zakupu towaru w naszym sklepie
    • numerem konta bankowego, na który mają zostać przelane środki w wypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji

 

Linia(6).png



Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami


Linia(6).png